Založ si blog

Archív: apríl, 2013

Platiť (včas) sa oplatí!

Tento príspevok píšem vďaka sociálnej poisťovni. Pred niekoľkými dňami som si na pošte vypisovala podacie lístky a vedľa mňa sa rozhorčene sťažovala jedna kamarátka druhej na sociálnu poisťovňu. Nabrala som na krasopisne, aby som mala živý príbeh pre blog. Z rozhovoru sa dozvedám (hoci to dávno viem), že fyzická osoba je povinná platiť poistné a príspevky […]

Pokračovanie článku

Fico s prosíkom v Pittsburghu

Neviem prečo, ale s príchodom jari ma s oveľa väčšou intenzitou prenasledujú myšlienky o najoslavovanejšom mužovi Slovenska, pánovi Ficovi. Začínam sa vážne znepokojovať, kde to vlastne žijem? Najprv mňa rozčertí, že sa so mnou pán premiér neradil a v období, kedy aj všetky vesmírne telesá sú obchodným vzťahom veľmi nepriaznivo naklonené sa rozhodne odísť do […]

Pokračovanie článku
Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

18.04.2024 10:35

Rumunsko v posledných rokoch masívne investovalo do obrany.

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

Vláda v Kyjeve robí chybu. Väčšina Rusov nechce vojnu, len Putin áno, Ukrajinci to chápu, vyhlásila Navaľná

Vláda v Kyjeve robí chybu. Väčšina Rusov nechce vojnu, len Putin áno, Ukrajinci to chápu, vyhlásila Navaľná

18.04.2024 13:28

Odpovedala, či považuje za jeden zo svojich cieľov nájsť spoločnú reč s vedením Ukrajiny.

prorok

Postrehy zo života, ktoré rozplačú..., potešia..., poučia... ak aspoň jednému vyčarím úsmev na tvári, ak aspoň jedného poteším, ak aspoň jedného poučím, budem šťastná. Som tu pre vás... jedná z vás. ...viem sa rýchlo nadchnúť, viem sa rýchlo rozhodnúť, viem sa rýchlo a nahlas rozhnevať... to som ja

Štatistiky blogu

Počet článkov: 69
Celková čítanosť: 216694x
Priemerná čítanosť článkov: 3140x

Autor blogu