Založ si blog

Archív: január, 2013

Ficova liečba šokom

Náš obľúbenec, slovenský premiér, vynikajúci rétorík, diplomatický klamár, fantastický ekonóm a prognostik tvrdí, že najťažšie už máme za sebou. Vychádzajúc z presvedčenia, že v roku 2013 sa zlepší hospodárska situácia v celej Európe plánuje zníženie HDP o 3%. Škoda, že v svojich predpovediach – výpovediach, ktoré majú občas sarkasticko-humorný […]

Pokračovanie článku

Deň, kedy došli peniaze

Naskytla sa mi príležitosť zalistovať v knihe Milana Vodičku s rovnomenným názvom ako názov príspevku, v ktorej opisuje, ako veľká kríza v 30. rokoch zmenila životy ľudí a na čo sa máme pripraviť aj my. Autorom knihy je novinár a zahraničný komentátor. Opisuje priebeh hospodárskej krízy v 30. rokoch nie očami historika či ekonóma, ale očami chudobných, […]

Pokračovanie článku

Nezamestnanosť – postrach obyčajných ľudí

Keď počúvate správy o stave republiky, likvidácii hospodárstva, ohrozenom zdravotníctve, nefunkčnom súdnictve… pocitoch ľudí, ktorí prišli o zamestnanie, negatívnych skúsenostiach pri hľadaní ďalšieho, vám nabehne husia koža a chcete sa rýchlo zbaviť pochmúrnych myšlienok. Do rúk sa mi dostal Pracovný preukaz z čias Československej republiky: Bol vydaný […]

Pokračovanie článku

Každý deň stretnúť človeka. ..

Kiež by nastali časy, kiež by sa vrátila doba, ktorá vychovala našich rodičov, starých rodičov! Kiež! Bohužiaľ, cesty späť niet, taká je evolúcia. Ale keby aspoň niečo, aspoň za máčny máčik prebývalo v našich dušiach zo zašlých čias, ako u starcov a stareniek, čo múdrosť sveta nosia v sebe… …nikdy som ju nevidela v tejto bytovke, hoc tu […]

Pokračovanie článku

Dokedy to tu vydržíme?

Tri krále prišli, odišli a odišli s nimi aj tí, ktorí navštívili svoje rodiny, blízkych, priateľov a kamarátov… všetci tí, ktorí odišli pred rokmi za vidinou lepšieho života do zahraničia. Ulice, obchody, kostoly… boli plné nových tvári. Hneď si človek všimne, ináč oblečení, iné správanie, iný výraz tváre. Zákazníčka mi vraví: – Klára bola […]

Pokračovanie článku

PF 2013

Drahí čitatelia, som rada, že som tu a môžem sa vám prihovárať. Dnes som tu preto, aby som sa pozastavila nad novoročným prejavom nášho prezidenta. Pochopila som, že je úplne zbytočné na našej politickej scéne čokoľvek kritizovať. Možno nesúhlasíte s mojim postojom, ale každý má nejaký postoj a pozorujúc politickú scénu som usúdila, že kritika je ako dažďová […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

26.04.2024 06:25

Hoci ruské sily nespomalili tempo svojich útokov, ich úspechy sú podľa šéfa estónskej vojenskej rozviedky malé.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

prorok

Postrehy zo života, ktoré rozplačú..., potešia..., poučia... ak aspoň jednému vyčarím úsmev na tvári, ak aspoň jedného poteším, ak aspoň jedného poučím, budem šťastná. Som tu pre vás... jedná z vás. ...viem sa rýchlo nadchnúť, viem sa rýchlo rozhodnúť, viem sa rýchlo a nahlas rozhnevať... to som ja

Štatistiky blogu

Počet článkov: 69
Celková čítanosť: 216867x
Priemerná čítanosť článkov: 3143x

Autor blogu