Založ si blog

Milý Ježiško, ďakujem

Už ani nie sto hodín nás delí od štedrého dňa…, kedy plní očakávania, túžob  a predsavzatí zasadneme k stolu plnému všakovakých dobrôt. Už iba niekoľko dni nás delí od večere, pri ktorej sa všetci tešíme, zabúdame na malé a väčšie boliestky, ktoré sme prekonali alebo neprekovali a dúfame, že ich následky budú miernejšie, že akosi všetko dostane nový šat, nový jas. Chce sa mi veriť, že tento deň bude pre väčšinu z nás štedrý, hoci sa mnohí neubránia slzám. Ak to budú slzy žiaľu, bôľu, krivdy… nebráňte sa im, vyplačte sa. Ak to  budú slzy radosti, nech je to radosť z toho, že sme dostali šancu, šancu byť lepšími, šancu tvoriť hodnoty a tešiť sa z nich, šancu pomáhať iným, šancu vzdelávať sa, šancu vážiť si seba samého a iných viac ako doteraz. Vianoce sú sviatky pokoja a mieru, kedy sa zvykneme navzájom obdarovať. Milý Ježiško, Vianoce sú sviatky, kedy si zvyknutý prijímať poštové žiadosti o darčeky pre naše deti. Ja ti dnes, milý Ježiško nebudem písať, čo si želám ja, píšem ti preto, aby som sa ti poďakovala.

 

Ďakujem za všetky dary, ktoré budú na našom stole.

Ďakujem za slnko, vietor a dážď, vďaka ktorým dozrela na poliach úroda. Ďakujem všetkým, ktorí sa podieľali na tom, aby plody zeme sa dostali na náš stôl; všetkým, ktorí obetujú spánok, aby nám napiekli chutný, voňavý chlebík; všetkým, ktorí neváhajú vstávať ráno o tretej, aby ten chlebík rozviezli a všetkým tým, ktorí stoja od rána do večera za pultom, aby obslúžili svojich verných zákazníkov a uspokojili ich chuťové poháriky, aby sme nemali hlad. Ďakujem všetkým od východu po západ, od juhu po sever vo všetkých oblastiach hospodárstva a ktorí sa podieľali na tom, aby sme mali všetko, čo potrebujeme.

 

Ďakujem za všetky informácie, vedomosti, ktoré ma obohatili a zručnosti, vďaka ktorým osobnostne rastiem. Ďakujem za všetkých pozitívne naladených, ktorých som počas celého roka stretávala; ďakujem za to, že si ma dopredu varoval a kliesnil mi cestu, aby som nezapadla prachom negatívnej energie negatívne naladených.

 

Ďakujem za rodinu, ktorú mám. Ďakujem za všetkých úžasných ľudí, ktorí ma chránia, robia šťastnou, pokojnou a spokojnou. Ďakujem za deti, vďaka ním viem, čo je materinský cit; vďaka za úžasné vnúčatá. Prvorodený vnuk už v svojich troch rôčkoch vie, že Mikuláš nosí sladkostinky a Ježiško darčeky a ja verím, že aj pre neho máš pripravené darčeky.

 

Ďakujem všetkým, ktorí sa podieľali o to, aby sa zranení a chorí uzdravili. Vďaka vám môžeme všetci spolu vytvárať hodnoty pre ostatných, ktorí potrebujú naše služby.

 

Ďakujem za svetlo a lásku, pohodu a šťastie, pokoj a prácu, za vieru a odvahu…všetky dary života, ktoré denne dostávam.

 

Ďakujem za to, že si mi vytváral počas celého roka vhodné podmienky na plnohodnotný život.

 

Milý Ježiško, prebývaj aj naďalej v srdciach všetkých ľudí a buď nablízku pre našu ochranu a pomoc.

Želám všetkým, aby Duch vianočných sviatkov prebýval v každom z nás 365 dní v roku.

 

Lásku a svetlo do každej domácnosti, každého bytu, každého srdca.

 

 

 

Realita dneška

21.02.2015

Referendová sopka

04.02.2015

Viem si predstaviť, ako bude vyzerať nedeľa 8. februára u nás doma. Pokojná, pohodová, s predlženým spánkom možno aj do deviatej… , jednoducho taká zavidenia hodná. Biela bude aj naďalej biela. Čierna ostane čiernou. Pracovná doba v nákupných centrách sa nezmení a všetci nákupov chtivých si budú môcť s chuťou utrácať svoje chechtáky. Ak nepríde väčšia [...]

Pastiersky list. Posolstvo prvé.

26.01.2015

Téma 1. kvartálu roku 2015 nenechala suchou a neznalou jedinú domácnosť, jedinú osadu, jediný dialóg dvoch známych či priateľov, jediného blogera či novinára. Referendum. Áno, referendum, vojde do dejín Slovenska a možno aj do učebníc dejepisu alebo morálky. Vhodnosť zvážia, ako vždy, kompetentní. Poviem pravdu, nemám rada túto tému a po prečítaní titulkov správ [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:42

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

prorok

Postrehy zo života, ktoré rozplačú..., potešia..., poučia... ak aspoň jednému vyčarím úsmev na tvári, ak aspoň jedného poteším, ak aspoň jedného poučím, budem šťastná. Som tu pre vás... jedná z vás. ...viem sa rýchlo nadchnúť, viem sa rýchlo rozhodnúť, viem sa rýchlo a nahlas rozhnevať... to som ja

Štatistiky blogu

Počet článkov: 69
Celková čítanosť: 216840x
Priemerná čítanosť článkov: 3143x

Autor blogu